خرید تبدیل سینی کابل : یکی از متعلقاتی که در رابطه با سینی های کابل می توان از آن ها استفاده کرد و وجود آن ها در برخی مواقع ضروری است، تبدیل سینی کابل (cable tray) می باشد. در واقع از این تبدیل ها برای برقراری ارتباط بین سینی های کابل استفاده می کنند. معمولا برای تولید تبدیل سینی کابل از ورق گالوانیزه گرم استفاده می کنند که دلیل استفاده از این ورق ها را می توان جلوگیری از زنگ زدگی تبدیل ها دانست.

جنس این ورق ها طوری است که می تواند در برابر شرایط مختلف مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. با توجه به این که سینی های کابل در اندازه های مختلفی تولید می شوند برای تبدیل ها هم باید اندازه های مختلفی را در نظر گرفت.

در واقع اگر بخواهیم در رابطه با کاربرد تبدیل ها صحبت کنیم، می توانیم این طور بگوییم که هنگامی که در شبکه مورد نظر تعداد کابل ها با کاهش یا افزایش رو به رو شود می توان از تبدیل سینی کابل استفاده کرد که به ترتیب تبدیل کاهنده و افزاینده نامیده می شوند.

تبدیل سینی کابل

انواع تبدیل سینی کابل

با توجه به این که از تبدیل سینی کابل در موارد مختلفی استفاده می کنند لازم است برای آن دسته بندی هایی را در نظر گرفت. این دسته بندی ها باعث شناخت بهتر ویژگی های هر یک از آن ها می شود و می توان با توجه به این ویژگی ها بهترین گزینه را انتخاب کرد.

همان طور که گفته شد این تبدیل ها در اندازه های مختلف به بازار عرضه می شوند که این مورد می تواند به عنوان نوعی دسته بندی برای انواع تبدیل ها در نظر گرفته شود.

اما اگر بخواهیم به طور کلی به تقسیم بندی این تبدیل ها بپردازیم می توانیم آن را در 4 گروه اصلی تقسیم کنیم. تبدیل های مستقیم، تبدیل های غیر مستقیم، تبدیل های افقی و تبدیل های عمودی از جمله دسته بندی ها در این حوزه می باشد.

خرید تبدیل سینی کابل

 انتخاب تبدیل سینی کابل

برای انتخاب هر یک از این موارد لازم است یک سری پارامتر های مهم را مورد بررسی قرار دهید تا متناسب با آن بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. از جمله پارامتر های مهم در این انتخاب می توان به عرض تبدیل سینی کابل توجه کرد. نکته ی دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد ارتفاع تبدیل می باشد. پارامتر متغیر دیگر طول است که در هنگام انتخاب باید به آن توجه کرد. ضخامت ورق ها را فراموش نکنید.

با توجه به این که در چه مکانی و برای چه کاری می خواهید از تبدیل ها استفاده کنید ضخامت مورد نظر خود را انتخاب کنید. با توجه به این که این نوع تبدیل ها هم به صورت پانچ دار و هم به صورت بدون پانچ در بازار موجود می باشند در هنگام انتخاب به این موضوع نیز توجه کنید.

توجه به موارد فوق علاوه بر این که می تواند نیاز شما را پوشش دهد از صرف هزینه ی اضافی نیز جلوگیری خواهد کرد. به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به خرید موارد فوق را مورد بررسی قرار دهید.

خرید تبدیل سینی کابل

خرید تبدیل سینی کابل

گروه صنعتی تک سینی کابل تولید کننده انواع سینی کابل ،نردبان کابل ، لوله فلکسیبل، لوله فولادی ، انواع جعبه تقسیم و جعبه تقسیم پلاستیکی و پریز کف‌خواب با بهترین قیمت و کیفیت می باشد.

انتخاب گروه صنعتی تک سینی کابل بهترین گزینه شما برای خرید تبدیل سینی کابل  در انواع مختلف می باشد. شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان تک سینی کابل بتوانند شما را راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *