خرید رابط بغل بند : رابط بغل بند را می توان یکی از اتصالات پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی و صنعت برق دانست. هر جایی که نیاز به نصب سینی کابل وجود داشته باشد احتمالا نیاز به این رابط ها هم وجود خواهد داشت و با توجه به گسترش استفاده از سینی ها می توانیم شاهد گسترش استفاده از این رابط ها هم باشیم. اگر بخواهیم در رابطه با کاربرد این نوع اتصالات صحبت کنیم می توانیم بگوییم که، رابط بغل بند وظیفه ی اتصال دو قسمت از سینی های کابل به یکدیگر را بر عهده دارد. کار این رابط ها به گونه ای است که کار اتصال را طوری انجام می دهند که تمام مسیر تحت پوشش قرار می گیرد.

خرید رابط بغل بند

جنس رابط های بغل بند

معمولا این نوع رابط ها را از جنس ورق های گالوانیزه در نظر می گیرند و متریال اصلی همین ورق ها هستند. ورق های در نظر گرفته شده می توانند از دو نوع ورق گالوانیزه گرم و ورق گالوانیزه سرد باشند که هر دو ورق ویژگی مقاومت در برابر فرسایش را دارند.

اما ورق های گالوانیزه گرم در شرایطی که هوا مرطوب باشد مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند و دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند. به همین دلیل قیمت این نوع رابط بغل بند نسبت به نوعی که از ورق گالوانیزه سرد ساخته شده است بالاتر می باشد.

خرید رابط نردبان کابل
خرید رابط بغل بند

انواع رابط بغل بند

یکی از مواردی که در رابطه با انواع این رابط ها می توان به آن پرداخت دسته بندی بر اساس مواد اولیه آن می باشد که همان طور که گفته شد به دو دسته تقسیم می شود. دسته بندی دیگری که در این حوزه می توان به آن اشاره کرد سایز و اندازه این رابط ها می باشد. با توجه به این که سینی های کابل در اندازه های مختلفی به بازار عرضه می شوند ادوات و اتصالات مربوط به آن باید هم خوانی لازم را با آن داشته باشند. در این اندازه ها باید به طول، عرض و ارتفاع رابط بغل بند توجه کرد.

خرید رابط نردبان کابل

ویژگی های رابط بغل بند

مهم ترین ویژگی ها و پارامتر هایی که در رابطه با رابط های بغل بند باید به آن ها توجه کرد ابعاد آن می باشد. هر رابط با اندازه ای مشخص دارای ویژگی هایی است که باعث می شود از آن در موارد خاص استفاده کنند.

از جمله این پارامتر ها می توان به طول، عرض و ارتفاع رابط ها اشاره کرد. یکی دیگر از این پارامتر های مهم ضخامت رابط ها می باشد که با توجه به ضخامت ورق ها تعیین می شود. بنابراین قبل از انتخاب و اقدام به خرید لازم است ویژگی های محیط را با ویژگی های رابط مقایسه کرد و آن ها را با هم تطبیق داد.

فروشگاه تک سینی کابل نوین با سابقه طولانی در زمینه فروش انواع قطعات صنعتی در شهر تهران گزینه مناسبی برای خرید رابط بغل بند سینی کابل می باشد. برای خرید با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *