خرید سه راهی سینی کابل

سه راهی سینی کابل چیست

خرید سه راهی سینی کابل :  در صنعت سینی کابل استفاده در سیستم های برق کشی استفاده می شوند . به این صورت که کارشناسان به هنگام سیم کشی و برقکاری مدار تمام سیم کشی ها را روی سینی های کابل انجام می دهند . اما این کار چه فایده ای دارد ؟ این کار علاوه بر اینکه به مرتب بودن سیم کشی ها کمک میکند ، از آنها حفاظت کرده و مانع برخورد و تماس کابل ها با یکدیگر می شود .

به طور کلی هر سینی کابل از دو بخش اساسی ، رابط کف سینی کابل و رابط بغل تشکیل شده است .

این سینی نوع خاصی از اتصالات  سینی های کابل است . این سینی با اتصال دو سینی مستقیم به یکدیگر با زاویه 90 درجه ساخته می شود ، به این صورت که مسیر یک سینی کاملا باز و مسیر سینی دیگر از یک طرف بسته می باشد .

زمانی که بخواهیم از چندین رشته کابل در رشته کابل اصلی انشعاب بگیریم ، یا زمانی که بخواهیم مشیر تعدادی از کابل ها را عوض کنیم از سه راهی سینی کابل استفاده می کنیم .

خرید سه راهی سینی کابل

ویژگی ها و کاربرد سه راهی سینی کابل

هر یک از این سینی ها بسته به نوع و محل استفاده شدنشان ویژگی های متفاوتی دارند . همه این سینی ها در برابر رطوبت مقاوم هستند اما بسته به نوع استفاده ممکن است برخی از آنها نسبت به محیط های اسیدی یا نسبت به اشعه های مضر خورشیدی نیز مقاوم ساخته شوند .

همانطور که گفته شد ، این سینی ها برای محافظت و سازماندهی کابل ها در تاسیسات ساخته می شوند . اما بسته به ویژگی هایشان می توانند در اماکن مختلفی مانند سالن ها ، پارکینگ ها ، ادارات ، مدارس و دانشگاه ها و یا هر جای دیگری که نیاز به سیم کشی و برقکاری در ابعاد گسترده باشد ، استفاده شوند .

ابعاد سه راهی سینی کابل

این دسته از انشعابات در ضخامت ها، ارتفاع ها و همچنین زوایای مختلفی طراحی و تولید می شوند. به طور معمول از نظر ضخامت دارای پنج مدل 1، 1.25، 1.5، 2 و 2.5 میلیمتری هستند. اگر بخواهیم از نظر ارتفاع آن ها را بررسی کنیم می توانیم به مدل های 3، 4، 5 و 6 سانتی متری اشاره داشته باشیم. زوایای 45 و 90 درجه هم جز زاویه های رایج در تولید به شمار می روند. همچنین بد نیست اشاره کنیم که این دسته از انشعابات را معمولا از ورق گالوانیزه گرم تولید می کنند. دلیل این کار هم جلوگیری از زنگ زدن بیرونی و داخلی سه راهی‌نردبان کابل در گذر زمین و برخورد با اکسیژن است.

خرید سه راهی سینی کابل

انواع سه راهی سینی کابل

به مانند سینی کابل ها که در ابعاد و مدل های مختلفی عرضه می شوند، این انشعابات دارای انواع مختلفی هستند. از مدل های مختلف آن می توان به موارد زیر اشاره کرد
1. سه‌راهی سینی کابل عمودی
2. سه‌راهی سینی کابل افقی
3. سه‌راهی سینی داخلی
4. سه‌راهی سینی خارجی

 

سه راهی سینی کابل

خرید سه راهی سینی کابل

گروه صنعتی تک سینی کابل تولید کننده انواع سینی کابل  و اتصالات سینی کابل ،نردبان کابل ، لوله فلکسیبل، لوله فولادی ، انواع جعبه تقسیم و جعبه تقسیم پلاستیکی و پریز کف‌خواب با بهترین قیمت و کیفیت می باشد.

انتخاب گروه صنعتی تک سینی کابل بهترین گزینه شما برای خرید جعبه سه راهی‌سینی کابل در انواع مختلف می باشد. شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان تک سینی کابل بتوانند شما را راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *