مشخصات و کاربرد پریز  کف خواب

پریز کف خواب و خرید پریز کف خواب آلومینیوم : پریز و جعبه پریزهای کف خواب که با نام تجاری UDHOME  شناخته می شوند، با توجه به اینکه طراحی های بسیار شیک،زیبا و متنوعی دارند، مورد توجه بسیاری از طراحان داخلی در زمینه های مختلفی همچون اداری،تجاری و یا مسکونی قرار گرفته اند.

این پریزهای کف خواب به منظور نظم در انتقال و روی کار نبودن سیم ها به کار برده می شوند که می توانند انواع سیم های برق، تلفن و شبکه و حتی اتصالات USB را در خود جای دهند.

جعبه پریز های کف خواب در اندازه ها و شکل های مختلف به منظور شکیل کردن فضا و جلوگیری از تجمع سیم ها عرضه شده اند.این جعبه پریز ها گنجایش و ظرفیت قرار گرفتن 2 الی 8 پریز را دارند که درون یک جعبه گالوانیزه شده تعبیه شده اند.

از ویژگی منحصر به فرد این جعبه پریز ها می توان به تحمل و قدرت بالا در برابر انواع بار و فشارها در عین ظرافت و زیبایی اشاره کرد.

این جعبه پریز ها با قرار گرفتن بر کف فضا و دارا بودن انواع مختلف و طرح های درپوش با محیط همخوانی پیدا کرده و باعث حذف سیم های اضافی می شوند که عامل بی نظمی در محیط خانه و کاری هستند.

در واقع درون این سیستم انواع ماژول های کلید و پریز تعبیه شده است تا کاربر با استفاده از آن ها در محیط نیازی به رابط و سیم های بلند و طویل نباشد.این جعبه پریز ها دارای درب هایی در طرح ها و رنگ ها ی متنوع هستند که می توان متناسب با محیط از آن ها استفاده کرد.

پریز کف خواب

پریز کف خواب آلومینیوم

جعبه پریز و پریز های کف خواب دارای تنوع در اندازه و جنس های مختلف هستند که برای کاربردهای گوناگون ساخته می شوند.اما به منظور جلوگیری از زنگ زدن، فرسودگی و مقاومت در برابر گرما و سرما بدنه آن را از جنس ورق های استیل یا گالوانیزه شده می سازند.

همچنین درب های آن ها را از جنس آلومینیوم می سازند که باعث عدم زنگ زدن و طول عمر جعبه ها می شود.بنابراین این جعبه و پریز های کف خواب آلومینیوم مقاومت بیشتری نسبت به پریز های پلاستیکی دارند و در برابر فشار، گرما، سرما و فرسایش تحمل بیشتری دارند.

با توجه به فشاری که می توانند تحمل کنند و مقاومتی که دارند، می توان آن ها را در مرحله بتن ریزی ساخت ساختمان استفاده کرد.

خرید پریز کف خواب آلومینیوم

خرید پریز کف خواب آلومینیوم

گروه صنعتی تک سینی کابل تولید کننده انواع سینی کابل ،نردبان کابل ، لوله فلکسیبل، لوله فولادی(جعبه تقسیم ها) و پریز کف ‌خواب آلومینیوم و استیل  با بهترین قیمت و کیفیت می باشد.

انتخاب گروه صنعتی تک سینی کابل بهترین گزینه شما برای خرید پریز کف خواب آلومینیوم در انواع مختلف می باشد. شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان تک سینی کابل بتوانند شما را راهنمایی کنند.

2 دیدگاه

  • سپاس از توضیحات کاملتان. پریز کف خواب آلومینیوم از لحاظ قیمتی به صرفه تر است یا استیل؟

    • ممنون از نظر شما دوست عزیز. شما می توانید با شماه های 02133910646 02133910586 02133112981 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *