براس بوش چیست | همه چیز درمورد براس بوش و خرید آن

براس بوش چیست و کاربرد آن در صنعت برق ؟

برای بوش چیست : براس بوش از جمله قطعاتی است که در صنعت برق از آن بسیار استفاده می شود. انواع مختلفی از براس بوش در بازار قابل عرضه است و مشتریان می توانند بر حسب اینکه کاربرد براس بوش چیست و چه تأثیری بر روی سیستم ایمنی تاسیسات برقی دارد، اقدام به تهیه آن نمایند. اما در جواب اینکه براس بوش چیست می توان این گونه بیان نمود که به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی است که برای اتصال لوله های فلزی و فولادی به کار برده می شود.از براس بوش های برنجی برای اتصال لوله های برق به جعبه تقسیم استفاده میگردد.

این لوله های فلزی به صورت استوانه ای شکل هستند که از دو سمت رزوه می شوند. البته در مورد اینکه مزیت اصلی براس بوش چیست اینگونه می توان شرح داد که لوله ای به سر رزوه دار آن پیچ می گردد و همین روند برای لوله های دوم نیز ادامه دارد تا دو لوله به صورت کامل با یکدیگر متصل شده و تا حد زیادی از مسافت را پوشش دهند.

براس بوش ها علاوه بر جنس فلزی به صورت پلاستیکی و PVC. براس بوش پلاستیکی قطعه ای است مخروطی شکل که جهت اتصال بوشها به قوطی کلید استفاده می شود.

بدین صورت که ابتدا بوش ها را به لوله اتصال داده و سپس براس را از داخل آن به بوش اتصال دهید.

آزآنجا که براس بوش مخروطی شکل بوده و قطر آن بزرگ است به قوطی گیر کرده و از داخل قوطی عبور نمیکند و این امر باعث می شود که قوطی,بوش و لوله به همدیگر متصل شوند.

در واقع براس بوش قوطی را به بوش و بوش لوله را به قوطی متصل می کند.

براس بوش چیست

کاربرد براس بوش چیست ؟

. می توان در مورد اینکه دیگر مزیت های براس بوش چیست، می توان گفت که در بسیاری از موتورها و تجهیزات صنعتی به کار برده می شود و نقش حفاظت کننده دارد. به هر حال براس بوش کاربردهای مختلفی دارد و در مورد اینکه مزیت اصلی براس بوش چیست، این گونه می توان گفت براس بوش های برنجی با حفاظت از تاسیسات برقی در ایمن بودن محیط های ساختمانی تاثیرگذار هستند.

از آن جایی که قطر لوله های فولادی با قطر ورودی جعبه تقسیم ها و قوطی مشابه است، ضرورت اینکه استفاده از براس بوش چیست را کاملا متوجه شد. از دیگر کاربردهایی که می توان برای براس بوش بیان نمود این است با استفاده از براس بوش می توان به طور کامل لوله را به محل انشعاب وصل کرد و از این طریق می توان بدون هیچ ضرر و زیانی لوله ها را به یکدیگر وصل کرد.

مزایای استفاده از براس بوش چیست ؟

نمایندگی های تولیدی محصولات ساختمانی با تولید و عرضه براس بوش های استاندارد، نقش بسیار مهمی در اتصالات لوله های فلزی دارند. بدین گونه که لوله های فلزی به صورت کامل به مکان انشعاب وصل شده و دیگر سیم ها و کابل ها در معرض آسیب نخواهند بود. براس بوش ها انواع مختلفی دارند و در طول های کوتاه، متوسط و بلند قابل عرضه هستند. در ساخت براس بوش ها از استانداردهای ISO و BS استفاده می گردد. اما اینکه مزایای استفاده از براس بوش چیست، می توان اینگونه گفت که فلز به کار رفته در ساخت براش بوش در برابر شرایط محیطی کاملا مقاوم بوده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد و قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه آن و در آخر اتصالات آسان و در دسترس می باشد.

براس بوش

نحوه کار براس بوش چیست ؟

در ضمن اینکه نحوه کار با براس بوش چیست و چگونه می تواند موجب حفظ امنیت تاسیسات شود، اینگونه است که براس بوش دارای ورودی است که به شکل صاف و گرد است و استفاده از آن به دلیل خارج شدن آن از جعبه تقسیم بدون هیچ وابستگی و اتصال به مجاری فلزی است که برای کم کردن فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا می توان گفت مهم ترین نقش براس بوش چیست، به عنوان یک مادگی می باشد که بر روی بخشی از لوله فولادی برای تسهیل و جداسازی قطعات اتصالات لوله فولادی برای جعبه به کار برده می شود. دلیل استفاده از فلز برنج در ساخت براس بوش چیست، این است که برنج یک آلیاژ فلزی است که دارای ترکیبی از مس و روی است و سال هاست که برای ساخت تمام اتصالات و لوازم جانبی سیستم های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

براس بوش چیست

آلیاژ به کار رفته در ساخت براس بوش چیست ؟

امکان دارد که این سوال پیش آید که علت کاربرد فلز برنج در ساخت براس بوش چیست، به دلیل اینکه فلز برنج بسیار مقاوم است و می تواند در مقابل درجه حرارت و فشارهای ناشی از فرآیندهای صنعتی مقاومت کند. از دیگر مزیت های به کارگیری فلز برنج در ساخت براس بوش می توان گفت که برنج یک ماده کاملا بدون جرقه است و برای استفاده در محیط هایی که گازهای انفجاری نیاز به لوله کشی دارند قابل اطمینان است,قیمت مناسب آن نسبت به سایر محصولات مشابه و در آخر آتصالات آسان و در دسترس آن است.

هفت براس بوش موجود در بازار

براس بوشن برنجی  PG21

براس بوشن برنجی  M20

براس بوشن برنجی PG16

براس بوشن برنجی PG36

براس بوشن برنجی  M25

براس بوشن برنجی PG13.5

براس بوشن برنجی  PG29

البته اتصالات پنوماتیک،کوپلرها و دیگر اتصالات ساخته شده از برنج نیز بسیار مقاوم است و در حفظ سیستم ایمنی بسیار تاثیرگذار است. به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه براس بوش چیست و فلزی که در ساخت آن به کار گرفته شده، چه مزیتی دارد می توان با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کرد.

لطفا نظر خود را در رابطه با مقاله براس بوش چیست برای ما کامنت کنید
ممنون

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *