در یک کابل برق سینی کابل‌ها به عنوان سیستم ساپورت مکانیکی هستند که در تاسیسات الکتریکی مختلفی همچون تونل‏‌ها، ساختمان‌‎ها، پروژه‎‌های صنعتی، کارخانه‎‌ها و … کاربرد دارند. در کل مسیر سینی کابل‎‌ها بر روی ساپورت سینی کابل به صورت زیر سقفی عبور داده می‎‌شوند. در حالت کلی سینی کابل‎‌هایی که نصب و اجرا می‌‎شوند معمولا به صورت عمودی یا این که به صورت دیواری نصب می‎‌شوند. گفتنی است که ساپورت‎‌های سینی کابل نگهدارنده‎ای برای سینی کابل در روی دیوار، زیر سقف و رایزرها هستند.

اساسا ساپورت‌‎های سینی کابل با توجه به شرایط نصب و عرض سینی از مشخصات فنی متفاوتی برخوردار هستند که با توجه به طراحیشان به دو دسته دینامیکی و استاتیکی دسته بندی می‌‎شوند. در حال حاضر بیشترین کاربرد را ساپورت‎ سینی کابل‎ مدولار دارد چرا که سرعت اجرا را افزایش داده و مدت زمان اجرای آن کم می‎‌شود. در واقع ساپورت‎‌های سینی کابل معمولا با توجه به نوع سقف، نوع پروژه، اندازه سینی کابل، میزان وزن، میزان ارتفاع آویز انتخاب و تهیه می‎‌شوند. ساپورت‎‌هایی که خریداری می‎‌شوند انواع مختلفی دارند که از جمله آن‎ها می‌‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

☑️ ساپورت F شکل

☑️ ساپورت U شکل

☑️ ساپورت چند طبقه

☑️ ساپورت L شکل

☑️ ساپورت دیواری

☑️ ساپورت T شکل

☑️ ساپورت لدر

هر کدام از ساپورت‎‌های نام برده شده از ویژگی‎‌ها و مشخصات منحصر به فردی برخوردار هستند که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‎‌گیرند. ساپورتی که تهیه و خریداری می‎‌شود بایستی که از استحکام کافی برخوردار باشد و در عین حال از شکل ظاهری زیبا و مناسبی نیز برخوردار باشد. این تجهیزات نباید به مرور زمان دچار تغییر شکل شوند، اساسا اگر محصول خریداری شده از استحکام کافی برخوردار نباشد، در شرایط محیطی مختلف و یا اضافه شدن سیم و کابل‎‌ها دستخوش تغییرات می‎‌شود.

خرید ساپورت سینی کابل

قیمت ساپورت سینی کابل

اگر می‌خواهید که از قیمت این ساپورت‌ها مطلع شوید بایستی که به سایز، نوع ورق، وزن سینی کابل و نردبان کابل دقت کنید. اساسا ساپورت‌ها را در سایزهای مختلفی تولید می‌کنند یعنی آن‎ها را از سایز 20 تا 100 می‌سازند؛ که هر کدام از آن‎ها قیمت متفاوتی خواهند داشت. پارامتر دیگری که در تعیین قیمت نهایی این محصولات موثر است نوع نگهدارنده یا نوع ساپورت است؛ انواع مختلف این ساپورت‌‎ها از مشخصات متفاوتی برخوردار هستند که قیمت آن‎ها یکی نیست. در حقیقت جنس سینی کابل‌ها و ساپورت سینی کابل‌ها یکسان است و معمولا در بیشتر موارد از فولاد گالوانیزه شده تهیه می‌‎شوند که این مسئله هم در تعیین قیمت نهایی موثر واقع می‌‎شود.

در واقع قیمت فلزاتی همچون فولاد دچار نوسان است یعنی با توجه به قیمت ارز و دلار تعیین می‌شود. گفتنی است که در بازار ارز و دلار قیمت ثابتی ندارد به همین دلیل بسیاری از تجهیزات مانند سینی کابل‌ها و ساپورت‌های آن‎ها نیز قیمت متفاوتی خواهند داشت. اگر قیمت دلار افزیش یابد قطعا قیمت فولاد و تجهیزاتی که با فولاد ساخته می‌شوند، بیشتر می‌‎شود. قبل از این که به قیمت این محصولات دقت کنید دو پارامتر کیفیت و رعایت کردن استانداردها را مورد بررسی قرار دهید تا زمانی که محصولات با کیفیت را تهیه کنید قطعا ماندگاری و طول عمر بالاتری خواهند داشت.

اساسا سینی کابل‌‎ها و ساپورت سینی کابل را از مراکز و فروشگاه‌های معتبر تهیه و خریداری کنید تا از کیفیت آن‎ها مطمئن شوید. اساسا یک فروشگاه معتبر که در زمینه فروش ساپورت‌های سینی کابل فعالیت می‌کند، فروشگاه اینترنتی تک سینی کابل است. فروشگاه اینترنتی تک سینی یکی از مراکز ارائه دهنده انواع ساپورت سینی کابل است که تمام آن‎ها را با نازل‎ترین قیمت و ارزان‎ترین قیمت روانه بازار می‌کند. با خرید از این مرکز فروش معتبر در زمان و هزینه‌های اضافی رفت و آمد خود به اندازه قابل توجهی صرفه جویی کنید.

انواع ساپورت سینی کابل

برای این که بتوان این نوع نگهدارنده ها را دسته بندی کرد باید به موارد کاربرد آن توجه داشته باشیم. با توجه به کارایی این نگهدارنده ها می توان دو گروه ساپورت دیواری و ساپورت سقفی را در نظر گرفت.

ساپورت های دیواری خود به دو دسته ساپورت T شکل و ساپورت براکت شکل تقسیم می شوند. ساپورت T برای وزن های سبک و ساپورت براکت برای وزن ها بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد. ساپورت های سقفی به شکل U می باشند و می توانند وزن بالاتری را تحمل کنند.

خرید ساپورت سینی کابل

جنس ساپورت های سینی برق

با توجه به این که ساپورت های سینی برق در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند جنس در نظر گرفته شده برای آن ها باید مقاومت لازم برای دوام در این مکان ها را داشته باشد. معمولا ساپورت‌سینی کابل را از ورق گالوانیزه گرم یا سرد در نظر می گیرند که هر دو را می توان ورق هایی با مقاومت بالا در نظر گرفت.

اما اگر بخواهیم تفاوتی برای این دو ورق در نظر بگیریم باید بگوییم ورق های گالوانیزه گرم مقاومت بالاتری در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند و از این رو برای فضا های باز مناسب ترند.

خرید ساپورت سینی کابل

ویژگی های ساپورت سینی کابل

ویژگی ها و مزایای بی شماری وجود دارد که سبب استفاده از ساپورت های سینی کابل شده است. از جمله این ویژگی ها می توان به افزایش سرعت اجرا که در نهایت مدت زمان اجرای کار ها را کاهش می دهد اشاره کرد.

از دیگر موارد قابل ذکر می توان افزایش طول عمر مفید تاسیسات را نام برد. نصب این ساپورت ها بسیار آسان بوده و به راحتی می توان در محیط مورد نظر آن را نصب کرد. نصب این ساپورت ها باعث کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات می شود که از این لحاظ نیز می تواند بسیار مفید باشد.

خرید ساپورت سینی کابل

گروه صنعتی تک سینی کابل تولید کننده انواع سینی کابل ،نردبان کابل ، لوله فلکسیبل، لوله فولادی ، انواع جعبه تقسیم و جعبه تقسیم پلاستیکی و پریز کف‌خواب با بهترین قیمت و کیفیت می باشد.

انتخاب گروه صنعتی تک سینی کابل بهترین گزینه شما برای خرید ساپورت‌سینی کابل در انواع مختلف می باشد. شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان تک سینی کابل بتوانند شما را راهنمایی کنند.

بروزرسانی 18.10.00

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *