آشنایی و خرید سه راهی لوله فولادی :سه راهی ها که به آنها (tee) نیز گفته می شود با توجه به شرایط به انواع مختلفی تقسیم می شوند که به ذکر آنها می پردازیم

انواع سه راهی لوله فولادی با توجه به قطرو توابع شاخه

سه راهی لب به لب

سه راهی کاهش دهنده

انواع سه راهی لوله فولادی از نظر اتصالات

سه راهی  ته جوش

سه راهی کاسه جوش

سه راهی بند کش

انواع سه راهی لوله فولادی از نظر مواد

سه راهی فولادی کربن

سه راهی آلیاژ فولادی

ته استیل ضد زنگ

گروه صنعتی تک سینی کابل تولید کننده انواع سینی کابل ،نردبان کابل ، لوله فلکسیبل، لوله فولادی برق ( جعبه تقسیم چدنی ) و پریز کف‌خواب با بهترین قیمت و کیفیت می باشد.

انتخاب گروه صنعتی تک سینی کابل بهترین گزینه شما برای خرید جعبه تقسیم چدنی در انواع مختلف می باشد. شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان تک سینی کابل بتوانند شما را راهنمایی کنند.

خرید لوله فولادی برق

سه راهی فولادی لب به لب (کاهش دهنده وزن)

این سه راهی ها دارای سه شاخه با سه قطر یکسان هستند که  Straight Tee نامیده می شوند.

ویژگی سه راهی فولادی لب به لب 

  •  ” Tee ASME B16.9 BW فرفورژه
  • استاندارد ASTM A234 GR. WPB SMLS
  • جدول ضخامت دیوار STD
خریدسه راهی لوله فولادی

سه راهی فولادی کاهش دهنده (كاهش دهنده توپ)

برای ویژگی های سه راهی فولادی کاهشی (Reducer Tee) می توان گفت قطر شاخه از قطر اصلی کوچکتر است، قطعه کاهش دهنده معمولاً به عنوان قطر NPS در 4 “x 4” x 3 “توصیف شده، که 4” قطر لوله خط اصلی و  3 “شاخه کاهش دهنده آن می باشد.

کاربرد این سه راهی به طور گسترده ای در نفت، داروخانه، هوافضا، صنایع شیمیایی، متالورژی، برق، صنایع نظامی، پشتیبانی مهندسی و سایر خطوط لوله صنعتی است.

سه راهی که  به صورت ساده یا بدون روکش پایان می یابد و توسط فرآیند جوش دادن لب به لب متصل می شود، می تواند فشار بیشتری نسبت به انواع دیگر تحمل کند. اندازه طعمه جوش لب به لب باید در لوله NPS (DN) و ضخامت در برنامه مشخص شود، جایی که باید سطح جوشکاری سوکت یا ضخامت قطعه نخ در سطح فشار مشخص باشد.

سه پایه جوش در فرآیند تولید به سه تکه سرد و جوش درز می شود.

سه راهی لوله فولادی

سه راهی فولادی کاسه جوش

سیم جوش سوکت نوعی اتصالات لوله فشار قوی است، مانند سایر اتصالات، دارای یک منطقه ذوزنقه ای است که می تواند لوله را در شاخه سه پایه قرار داده و با هم جوش داده شود. معمولاً در سیستم های قطر کوچک استفاده می شود.

 

ویژگی سه پایه جوش سوکت به عنوان NPS و Pressure ratings 3000 # ، 6000 # و 9000 # ، همانند Tee thread توصیف شده است.

سه راهی فولادی بند کش

در فرایند تولید، لوله توپی دارای فرایند جعل و پوشش است، آهنگری با گرم کردن جعل با شمش یا میله های گرد شکل می گیرد و سپس یک ماشین تراش را برای پردازش موضوعات تشکیل می دهد. ریخته گری به این معنی است که شمش ذوب شده و بعد از خنک شدن در مدل سه  راهی (Tee) ریخته می شود.

 

براساس فرم Tee socket، انتهای شاخه را می توان به نر یا ماده وصل كرد. بنابراین در کاربرد این سه راهی، پنجه نر و ماده نر وجود دارد که اگر لوله ای به شکل نرینگی وجود داشته باشد، آن باید با سه راهی ماده بسته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *