دیوایدر سینی کابل چیست؟ دیوایدر از متعلقات بنیادی است که برای کمک به سینی کابل جهت هدایت کابل‌ها در بهترین شرایط ممکن استفاده می‌شود. دیوایدر سینی کابل در واقع نقش جدا‌ کننده سینی کابل از کابل‌ها را دارد و برای زمانی که چند ردیف کابل داخل سینی کابل استفاده می‌شود؛ برای دسترسی بهتر به کابل‌ها و استفاده ازفضای کمتر، آن‌ها را مرتب و تقسیم‌بندی می‌کند همچنین وقتی که به تغییر مسیر نیاز است، استفاده می‌شود و کابل‌های با ویژگی‌های یکسان را کنار هم، قطر‌های کوچک در یک دسته وقطرهای بزرگتر در دسته ‌های دیگر در داخل سینی کابل قرار می‌گیرد تا به راحتی قابلیت جابجایی داشته باشند. برای اینکه در محیط مرطوب و دارای پیچ و تاب آسیبی به دیوایدر سینی کابل نرسد، آن‌ها را از جنس ورق گالوانیزه می‌سازند تا از کابل‌ها به خوبی محافظت کنند. دیوایدر سینی کابل شامل انواع جوش شده، پیچ شده و خم فابریک سینی کابل است.

دیوایدر سینی کابل چیست

مشخصات فنی دیوایدر سینی کابل 

همانطور که گفته شد در ساختار دیوایدر سینی کابل همانند خود سینی کابل از ورق گالوانیزه گرم یا سرد استفاده شده است ولی نسبت به سینی کابل نازکتر است (ضخامت 0.8 تا 2.5 میلی‌متر) تا از مخارج پایانی کم شود. ورق دیوایدر زاویه 90 درجه در پایه خود دارد که به صورت مستقیم به بدنه سینی کابل متصل می‌شود و دچار کجی یا انحراف در بدنه نمی‌شود. دیوایدر سینی کابل را بر اساس نیاز و استفاده در ارتفاع‌های3 ، 4، 5، 6، 8، 10، 12، 15 و20 سانتی‌متر می‌سازند که طول شاخه‌هایی از این جدا کننده که در بازار ارائه می‌شود، 2 متری و 3 متری و از نوع پانچ‌دار(به وسیله دستگاه cnc) یا بدون پانچ است.

دیوایدر‌ها را به وسیله پیچ و مهره و یا جوش به سینی کابل وصل می‌کنند و برای محافظت کابل‌های سینی کابل ساختار لبه بالای دیوایدر یک خم 180 درجه دارد که به داخل بر‌می‌گردد. با توجه به اینکه سینی کابل دارای درپوش است تنظیمات ارتفاع دیوایدر سینی کابل طوری صورت گرفته تا هم سطح با سینی کابل قرار بگیرد تا روی سینی سوار شوند. نوع اتصال پیچ و مهره‌ای دیوایدر با سینی کابل این امتیاز را دارد تا هر زمان بخواهید اتصال را جدا و مکان نصب آن را عوض کنید.

نکاتی مهم انتخاب دیوایدر سینی کابل

☑️ سینی کابل‌هایی که کابل فشار قوی را داخل خود هدایت می‌کنند معمولا این نوع کابل حرارتی را ایجاد می‌کنند که برای خنک کردن و همینطور گردش هوا و تبادل دمایی داخل کابل‌ها، دیوایدر پانچ‌دار را به خاطر سوراخ‌هایی که در ساختارشان وجود دارد به کار می‌برند.

☑️ فرآیند کابل‌کشی و نصب سینی کابل را باید افراد کار‌بلد و متخصص انجام دهند تا همه نکات را با توجه به آشنایی که دارند، رعایت کنند.

☑️ از دیوایدری استفاده شود که خم ۱۸۰ درجه را در لبه بالایی خود داشته باشد تا از کابل درون سینی کابل محافظت کند.

↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔

🔌حتما بخوانید : استاندارد سینی کابل  🔌

↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔

نکات طلایی خرید دیوایدر سینی کابل 

چند نکته مهم در زمان خرید دیوایدر سینی کابل را باید در نظر بگیرید که عبارت از:

⏹️ ابعاد دیوایدر سینی کابل را بر حسب متر(طول) سانتی متر و میلی متر(عرض و ارتفاع) ارزیابی کنید.

⏹️ ضخامت ورق دیوایدر و سینی کابل را مورد توجه قرار دهید.

⏹️ اینکه جنس ورق دیوایدر از نوع گرم است یا سرد است، مهم است.

⏹️ باید بدانید نوع دیوایدر، پانچ‌دار یا بدون پانچ است.

خرید انواع دیوایدر سینی کابل

سخن آخر

دیوایدر سینی کابل چیست؟ دیوایدر سینی کابل قطعات بسیار کاربردی هستند که در ابعاد و سایزهای مختلف و با سطح کیفیت متفاوت در حجم وسیعی در بازار عرضه می‌شوند که مشتریان گرامی می توانند با ارزیابی سایز سینی خود نسبت به تهیه ی و خرید دیوایدرهای آن بپردازند و با به کار بردن آن انسجام زیادی به دسته کابل‌ها بدهید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تک سینی کابل تماس بگیرید و از فرصت مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین گزینه برای خود استفاده کنید.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰📝 امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد نظرات و تجربیات خود را از خواندن این مقاله از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید . 📝

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

بروزرسانی 28.10.00

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *