اتصالات زانویی دور دار پلاستیکی PVC Elbow 90 درجه آب

خرید زانویی دور دار : این زانویی ها که به نام تجاری PAIPU شناخته می شوند از جنس پلاستیک تهیه شده و در اتصالات لوله آب کاربرد دارند، نوع ساخت این لوله قالب گیری تزریقی است و دارای کاربرد هایی همچون استفاده در صنعت آب و فاضلاب، خطوط لوله آب باران، کاربردهای صنعتی و حتی در شرایطی لوله کشی گاز می باشد، از ویژگی های این محصول می توان به  وزن سبک، مقاومت در برابر خوردگی، نصب آسان، عمر طولانی، هزینه پایین و حفاظت از محیط زیست اشاره کرد.

گروه صنعتی تک سینی کابل تولید کننده انواع سینی کابل ،نردبان کابل ، لوله فلکسیبل، لوله فولادی برق ( جعبه تقسیم چدنی ) و پریز کف‌خواب با بهترین قیمت و کیفیت می باشد.

انتخاب گروه صنعتی تک سینی کابل بهترین گزینه شما برای خرید جعبه تقسیم چدنی در انواع مختلف می باشد. شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان تک سینی کابل بتوانند شما را راهنمایی کنند.

خرید لوله فولادی برق

زانویی پی وی سی الکتریکی VI 90 درجه

این مدل زانویی از جنس PVC ساخته و با خم نود درجه طراحی گردیده، از آن در اتصالات برقی استفاده می شود، کاربرد این نوع از اتصالات در محافظت از لوله های برق بوده و از خطرات ناشی از برخورد ناگهانی با کابل ها جلوگیری می کند، ویژگی مهم این محصول ماندگاری طولانی به دلیل جنس مناسب و حفظ ایمنی در برابر برق خواهد بود.

خرید زانویی دور دار

زانویی دور دار فلزی برقی (EMT)

این زانویی ها از جنس فولاد گالوانیزه داغ با استفاده از فرآیند انحصاری درون خطی و برای محافظت درونی و خارجی تولید می شوند، آنها با ایجاد یک جاده صاف برای سریع تر و آسان تر کشیدن سیم مسیر خوبی را فراهم خواهند کرد و محافظت مکانیکی عالی و ایمنی را برای هادی های برق ایجاد خواهند کرد.

زانویی دور دار 90 درجه  IMC

زانویی IMC از جنس گالوانیزه یا فولاد کربن تولید می شود، کاربرد آن برای مصارف برقی بوده و اتصالات imc را در پیوستن به خطوط لوله انجام خواهد داد، از ویژگیهای این محصول میتوان به مواردی همچون، استفاده در مکان های خاص و در بر گرفتن شعاع بزرگ برای رد کردن آسان سیم نام برد.

زانویی فولادی سفت و سخت گالوانیزه (GRC)

مشخصات و ویژگی های این زانویی دور دار را اینگونه بیان می کنیم:

در اشکال 45 درجه ساخته شده از گالوانیزه سخت و 90 درجه زانویی از جنس فولاد و گالوانیزه سخت موجود است، بزرگترین شعاع آنها 90 درجه ای و از استیل گالوانیزه می باشد، این زانویی ها در اندازه های تجاری 2-1.2 تا 5 موجود است و مناسب متناسب با کانالهای IMC و GRC و کوپلینگ ها می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *